HTML

Szilvórium

Csak figyelek… Meg egyszer hallottam egy ilyet, hogy „Gondolkodom, tehát vagyok.” Na, mondok, ezt ki kéne próbálni! Hülye okoskodásokkal és okos hülyéskedésekkel. Akinek inge, vegye magára!

Friss topikok

Címkék

2013.04.28. 18:09 vecseisz

Tényleg Coelho a ciki?

Már rohadtul unalmas, hogy trendi lett szidni Coelhot. Legalább olyan unalmas, mint Coelho. Én sok dolgot nem olvastam még tőle -akik cikizik, valószínűleg ők sem- de annyit igen, hogy meg tudjam ítélni, hogy -az eddigi élettapasztalataim alapján- egyáltalán nem ír hülyeségeket. Az igaz, hogy sokszor általánosságokat fogalmaz meg. (A neten nyilván ezek terjednek és ez alapján minősítik.) De igenis, vannak olyan dolgok, amik bár alapvetőek de nem lehet elégszer elmondani. Mi magyarok meg különösen ne unjuk a bölcsességeket, mert nagyon nem tartunk ott, hogy meghaladtuk volna őket. Majd ha annyira kézben tartjuk az életünket, egyéni és kollektív szinten, akkor nyissuk ki a szánkat Coelho-fikázásra de akkor meg már nyilván nem fogjuk, mert akkor már bölcsebbek leszünk annál. Addig meg inkább olvassunk többet Coelhot, hátha használ.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szilvoriumblog.blog.hu/api/trackback/id/tr965251293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cecil 2013.06.04. 21:46:39

Sosem mondanám, hogy ciki, de Az alkimista című könyvével elvágta magát nálam. Sajnos nekem nem jött be az az általános iskolás az olvasó érzet keltése és a szájbarágós stílusa. Pedig Benedek István: Az értelem dícsérete is hasonló, de mégis... más, valahogy felnőttként kezeli az olvasóját. Szeretném elolvasni a Veronika meg akar halni c. kötetété, de nem vettem még a bátorságot hozzá. Félek a csalódástól, pedig a története nagyon izgat.

vecseisz 2013.06.04. 22:11:57

@Cecil: De neked megalapozott, személyes tapasztalatból kiinduló kritikád van. Nem kiragadott idézetek alapján ítélsz. És az, hogy nem jött be neked, az egy szubjektív vélemény de nem hülyézed le az írót, ez lenne szerintem is az úgymond normális hozzáállás. Szerintem vágj bele a kötetbe, maximum csalódsz de az is lehet, hogy pozitívan! :-)
süti beállítások módosítása