HTML

Szilvórium

Csak figyelek… Meg egyszer hallottam egy ilyet, hogy „Gondolkodom, tehát vagyok.” Na, mondok, ezt ki kéne próbálni! Hülye okoskodásokkal és okos hülyéskedésekkel. Akinek inge, vegye magára!

Friss topikok

Címkék

2013.10.18. 12:51 vecseisz

A fogorvosok humoráról

Fogorvosnál, gyökérkezelés, úgy kb a 8. kör, enyhén szólva problémás fog, nem is ennél a dokinál kezdtem vele a karrieremet de ő juttatott a csúcsra. Tudtommal már a finisben vagyunk, jó ideje lubickolok a gyönyörben, megy a reszelés, az állkapcsomig hatoló döfködéseket épphogy csak ki tudtam élvezni, amikor megszólal a doktornő:
- Akkor most beteszek egy 20-as „poén”-t.
- ??? (Az k*rva nagy poénnak hangzik! –röhögök némán, kínomban.)
De nem, kiderült, hogy tényleg jól hallottam, mivel még párszor elhangzott. Elég poénos kedvében volt a doki… (Most meg is néztem neten és komolyan gondolták ezt a nevet adni.) Ja, előtte arról beszélgettek, hogy a kollegája jobban szereti a patkányfarkat, mint ő… (Megnéztem, igen, van ilyen reszelő!)
- Bemegyek Szprédersszel is.
- ??? (Na neee, még ő is?… Gondolja, hogy nekem bejön? Neki is ilyen k*rva jó a humora? Eddig is egyre erőltetettebb viccei voltak a dokinak, már bőven elértük a gyökércsúcsot...)
Hát nekem is vannak fájdalmas poénjaim, de ez a Szprédersz…. A másik, a Williams már megvolt a múltkor, jó nagy adag Williams lett belémtömve, több menet is volt. De attól már egyből azt kell gondolni, hogy mindenre kapható vagyok?!
- Még egy poént elhelyezek.
- Mi ez b*zmeg, humorfesztivál?!
Aztán még volt egy kihagyhatatlan poén, már számítottam rá a 3 csatorna miatt (fogja a fogam az összes létező humorcsatornát), de azért meg tudott lepni, csavart egyet a poénon...
Na, amikor végre kipoénkodta magát és látta, hogy örülök, hogy kimulatta magát végre és abszolút nem tapsolom vissza, azért még belökte a slusszpoént: hétfőn mehetek vissza…

Szólj hozzá!

Címkék: fogászat


A bejegyzés trackback címe:

https://szilvoriumblog.blog.hu/api/trackback/id/tr575583959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása